.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شناسایی چند پرونده فساد مالی

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شناسایی چند پرونده فساد مالی در استان با همکاری و مشارکت دستگاه های دولتی به ویژه استاندار کردستان خبرداد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی شامگاه شنبه در جلسه پرسش و پاسخ به سوالات روحانیان و نخبگان استان کردستان در سنندج اظهار داشت: با کمک استاندار کردستان چند پرونده فساد مالی و اداری در استان کردستان شناسایی شده و دیوان بازرسی کل کشور این پرونده ها را بررسی می کند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور بیان کرد: مراحل اولیه تشکیل پرونده های فساد مالی این استان طی شده است و در حال حاضر 25 درصد از تحقیقات اولیه نیز انجام گرفته است و سازمان بازرسی با همکاری جمعی از مسئولان استان این موضوع را به صورت ویژه مورد بررسی قرار می دهد.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال و رفع بیکاری فشارهای اقتصادی را کم می کند، افزود: وظیفه دولت ایجاد اشتغال است و نه دادن حقوق به مردم و پرداخت یارانه ها تنها هزینه ای برای کمک به آرامش اقتصادی اقشار مختلف کشور در نتیجه فشار تحریم های دشمن است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به نیاز سیستم سازی مناسب در نظام پزشکی کشور اعلام کرد: زیرمیزی های پزشکی در نظام پزشکی کشور حاکم است که نشات گرفته از رها بودن پزشکان، عدم کنترل و نظارت دقیق و مناسب، کمبود تخصص های مختلف پزشکی و عدم دریافتی مناسب پزشکان از سوی مراکز بهداشتی و درمانی است و این پدیده مخرب علاوه بر تاخیر در درمان و ایجاد مشکلات روحی خلاف عدالت محوری و روحیه بهداشت عمومی کشور نیز اقدام می شود.

حجت الاسلام پورمحمدی در ادامه اظهار داشت: میزان دریافت و پرداخت های کار و کارگری کشور باید در سامانه رصد ثبت شود و نظام جامع کار و کارگری کنترل لازم را داشته باشد تا از هر گونه سوء استفاده و ظلم در حق کارگران جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه دولت در تلاش است تا ثبات به بازار اقتصادی کشور بدهد، اظهار داشت: فعالیت بخش خصوصی در حوزه اقتصادی می تواند از بار هزینه های دولت نیز بکاهد چرا که امسال دولت با کسری بودجه مواجه بوده و برخی از پروژه های خود را نیز به حالت تعلیق درآورده است که همت گسترده بخش خصوصی در این زمینه را می خواهد.

وی با بیان اینکه حقوق شهروندان توسط هیچ قانون و فردی نباید پایمال شود، عنوان کرد: مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی نیز باید با مدارا و ملاطفت بیشتر نسبت به اجرای قانون با مردم برخورد کنند و ضمن ارائه خدمات لازم به آنها زمینه را برای انجام هرگونه تخلف و سوء استفاده اداری را از بین ببرند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور بودجه آموزش و پرورش را بیشتر از دیگر وزارتخانه ها دانست و گفت: هزینه آموزشی کشور با توجه به جامعه گسترده آموزشی بسیار زیاد است و به همین دلیل باید مدیریت بهتری در این حوزه از سوی متولیان اعمال شود.

وی در پایان این نشست پرسش و پاسخ با بیان اینکه کشور جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با مواد مخدر یکی از کشورهای پیشرو و فعال است، بیان کرد: نظام اسلامی از ابتدای شکل گیری تا کنون خسارت های جانی و مالی گسترده ای را در زمینه مبارزه با مواد مخدر و قاچاقچیان آن داده است که تا کنون نتیجه رضایت بخشی نداشته و لازم است که مردم نیز با همت گسترده خود پای کار بیایند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.